Outsourcing hrozby -
Špatně nastavené smluvní podmínky
Cíle outsourcingu a požadavky na dodavatele nejsou dobře specifikovány. Smluvní vztah (SLA) není dobře definován.
Nesplnění požadavků zákazníka
Dodavatel nenaplňuje reálná očekávání z pohledu potřeb zákazníka. Náklady jsou vyšší než zákazník očekával. Zákazník je nespokojen. Zákazník ztrácí kontrolu nad podnikovým IT. - Konkurence používá stejného dodavatele
Krádež dat
Možnost zneužití podnikových dat a důležitých obchodních informací
Změna okolních podmínek
Změna okolních podmínek sjednaného vztahu na straně zákazníka, nebo dodavatele. Zákazník, nebo dodavatel je nemůže i při dobré vůli akceptovat.
Nevole na straně zaměstnanců zákazníka
Zaměstnanci zákazníka vnitřně odmítají nový způsob práce, pasivní rezistence zhoršuje výsledky jejich práce
Neplněné smluvních závazků
Dodavatel má potíže, nemůže dostát smluvním závazkům. Dodavatel „zkrachuje“, je nucen ukončit činnost firmy.