Vishing a Toll podvodům

Vishing je docela podobný termínu Phishing a znamená to, že shromažďování osobních informací přes telefonní ústřednu.

V technického jazyka terminologie z phishingu je Posledním přírůstkem . Hlavní myšlenkou phishingu je, že -mail je poslán k uživateli útočníkem. E-mail vypadá jako forma etického podnikání. Uživatel je vyzván k potvrzení jeho / její informace nebo data zadáním, aby údaje na webové stránce, jako je jeho / její "číslo sociálního zabezpečení", dokonce i ", banka nebo kreditní kartou účtu" číslo ", datum narození", nebo jméno matky , Útočník pak může mít tyto informace, pokud uživatel za neetické účely.

Phishing je velmi podobný termín Vishing, který je uvedený jako shromažďování těchto informací přes telefonní systém. Vzhledem k tomu, mnoho uživatelů často věřit bezpečnost nebo ochranu telefonu proti ochraně webových stránek, někteří uživatelé snadno sdílet své důvěrné informace po telefonu. Vzdělávání uživatelů je nejvíce populární způsob, jak bojovat proti Vishing útokům.

Je tu ještě jeden druh podvodu došlo na telefonních systémů se nazývá proti zneužití. Základní myšlenkou podvodu mýtného je, že útočník pomocí telefonní systém používá k volat, že by neměly být povoleny dělat. Například použití pravidlo, firemní telefonie, že dálkové osobní hovory nejsou povoleny. Je-li zaměstnanec neuposlechl, že politika a učinil osobní meziměstská volání, které by byly brány jako jeden z významných příkladů podvodu mýtného.

Další zlepšení formy podvodů mýtného znamenat přijetí výhodu zranitelnosti v telefonním systému umístit volání. "Cisco Unified Communications Manager" má mnoho funkcí, které pomáhají v boji proti podvodům mýtného. Příkladem jsou " oddíly " a " volání hledání mezery ", které mohou být použity, aby uznaly, že telefonní čísla, které lze volat z konkrétních Cisco IP telefony. Další příklad, " Forced Autorizační kód " (FAC), mohou být použity k vyžadují, aby uživatel zadat kód pro volání na konkrétní místo.