VoIP spam
Dokud a pokud váš e-mailový účet je střežen dobře za pomoci "spam filtr", s největší pravděpodobností, a občas dostávat nevyžádané e-maily. Spam je nepříjemné a dráždivý pro osoby používající e-maily. VoIP dohled a administrátoři by měli být dobře vědomi a obeznámeni s VoIP spamu, který je obecně známý jako (hleny) " spam přes IP telefonie " .Když rožni napadá vaše Cisco IP Phone to může udělat un-vítán zprávy se zobrazí čas od času na LCD displeji telefonu, nebo to může mít za následek časté zvonění telefonu, výsledek je zřejmý "ztratil účinnost zaměstnance a produktivity." SPIT se také používá pro různé podvody například, můžete SPIT útok, aby nesprávné ID volajícího se na obrazovce telefonu.
Použití těchto společných metod pro zmírnění e-mailu spam není tak efektivní zabývat se Spit. Hned po SPIT spuštění v telefonu můžete očekávat, že váš telefon vyzvánět po každých deset minut. I když tento akt je docela dráždí a může mít vliv na účinnost, se nebezpečný provoz nezjistí frekvenci hovorů, protože je příliš nízká Příkladem může být pomocí "Intrusion Prevention System" [také známý jako IPS] senzoru.
Chcete-li konfigurovat ověřování Cisco IP telefonů moderních využitím (TLS) Transport Layer Security. Použití této strategie umožňuje Cisco IP telefon schvalovat zařízení pokouší komunikovat nebo komunikovat přímo s jiným telefonem. Jako výsledek, bude OSN oprávněna zařízení, která jsou hlavním zdrojem rožni nebude moci komunikovat nebo spolupracovat s Cisco IP Phone.