UDP_Fragmentation

Síť Solipsis je pravděpodobně vhodné pro UDP nejlepší: jednosměrný krátkých zpráv s oznámením, bez kritického obsahu (alespoň ne ve vrstvě, která se stará o topologie a údržba). Také Solipsis má být využitelná na ad-hoc mobilních sítí, kde TCP nemusí být velmi dobrou volbou (?).

Je zřejmé, UDP má tu nevýhodu, že vede velmi málo věci v porovnání s TCP. Jedním z problémů je fragmentace; as UDP je datagram protocole, fragmentace musí být řešeny na jakékoliv úrovni.

Fragmentace UDP je obvykle zpracována vrstvě IP; to znamená, UDP datagramy jsou roztříštěna do několika IP paketů a pak znovu spojit na koncovém bodě spojení. To znamená, že fragmentace je teoreticky zpracována OS a transparentní pro aplikace. Existuje několik nevýhod:

Všechny implementace mají limit velikost paketů UDP stejně. Zdá se, že 8192 je společný limit.
Fragment opětovná montáž je all-or-nic proces; to znamená, jestliže jeden fragment je ztracen (nebo přichází příliš pozdě - zdá se společnou hodnotou pro tento časový limit je kolem 20-30s)., celý UDP datagram zahozen.
Některé routery / firewally blokují cestu MTU objev, takže fragmentace nelze správně provést na emitující straně; Já nevím, jestli to má vliv UDP i TCP (může UDP datagramy roztříštěné později v cestě?).
Tak UDP fragmentace vede k nespolehlivé komunikaci, a měla by pravděpodobně se vyhnout. To znamená, že použití, pokud je to možné, dostatečně malý UDP datagramy, že fragmentace se nevyskytuje v běžných sítích. Méně než 1500 bajtů je v pořádku pro sítě Ethernet založené, a 500 bajtů je řekl, aby byl dostatečně malý pro každou síť venku.