- Android -
Návrh aplikace
Název | Obrázek | Popis |
Vývoj aplikací pro chytré telefony | Již v polovině devadesátých let, byly zaznamenány první pokusy o propojení mobilního telefonu a internetu, byl vytvořen jednoduchý značkovací jazyk Handheld Device Markup Language (HDML)35, který byl předchůdcem WAP technologie36 . Internet je u chytrých telefonů velice důležitý. Všechna data (počasí, zprávy, zálohování) i všechny aplikace. | |
Základ architektury OS Android | Hlavní stavební bloky aplikací OS Android se nazývají aktivity. Každá aktivita představuje jednu obrazovku aplikace. „Aktivity můžete chápat jako analogii oken či dialogů aplikace pro stolní počítač.“ To umožňuje, že se jednotlivé obrazovky a jejich části dají vyvolat i z jiné než mateřské aplikace. | |
Návrh grafického rozhraní aplikace | Při plánování grafického rozhraní aplikace je nutné brát v potaz několik nevýhod chytrých telefonů. Patří mezi ně například velikost displeje, která je oproti počíta- čům velice malá, ale občas je zase úhlopříčka displeje natolik veliká, že uživatel těžko dosahuje z jednoho konce obrazovky na druhý. Nebo také nepohodlná klávesnice (ať už virtuální nebo vestavěná), která může dělat potíže lidem s větší- mi prsty. Při návrhu aplikace DetectiveDroid bylo úmyslem vytvořit aplikaci 31 jednoduchou a příznivou pro uživatele. |