Techblog Programování -  Úvod  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014

Úvod  Operační systémy  Počítačové sítě  Administrace  Zabezpečení  Programování  Technologie  Tipy a triky  Nástroje  Book 


Datum

Název

Kategorie

Web

29.5.20

Historie vývoje počítačových her: unikátní hry a zapomenuté perly společnosti Synapse software

Programování

Root

15.5.20

Literate programming: kombinace slovního popisu algoritmu s kódem

Programování

Root

7.5.20

Použití Pythonu pro tvorbu testů: použití třídy Mock z knihovny unittest.mock

Programování

Root

7.5.20

Použití Pythonu pro tvorbu testů: od jednotkových testů až po testy UI

Programování

Root

2.4.20

Programovací jazyk Go a 2D grafika – kostra jednoduché hry

Programování

Root

24.3.20

Kite – polointeligentní automatické doplňování kódu založené na AI a ML

Programování

Root

24.3.20

Bashible: automatizační jazyk inspirovaný Ansiblem

Programování

Root

21.3.20

Knihovny libmill a libdill: implementace korutin a kanálů pro jazyk C

Programování

Root

18.3.20

Rozsáhlý svět značkovacích jazyků

Programování

Root

12.3.20

Úvod do problematiky fuzzingu a fuzz testování – složení vlastního fuzzeru

Programování

Root

12.3.20

Nástroje pro kontrolu kvality zdrojových kódů psaných v Go

Programování

Root

4.3.20

Generické datové typy v jazyce Go?

Programování

Root

4.3.20

Profilování kódu v PL/pgSQL: najděte úzké hrdlo své aplikace

Programování

Root

26.2.20

Serializace a deserializace datových struktur v programovacím jazyce Go (2.část)

Programování

Root

22.2.20

Úvod do problematiky fuzzingu a fuzz testování

Programování

Root

19.2.20

Serializace a deserializace datových struktur v programovacím jazyce Go

Programování

Root

13.2.20

Programovací jazyk Go a assembler (3.část)

Programování

Root

11.2.20

Brain Floating Point – nový formát uložení čísel pro strojové učení a chytrá čidla

Programování

Root

5.2.20

Generování kódu v M4: úvod

Programování

Root

5.2.20

Šedesátiny převratného programovacího jazyka ALGOL-60

Programování

Root

31.1.20

Programovací jazyk Go a assembler (2.část)

Programování

Root

31.1.20

Programovací jazyk Go a assembler

Programování

Root

18.1.20

Pomůcky při tvorbě jednotkových testů v jazyce Go

Programování

Root

15.1.20

Tvorba grafů v jazyce Go: kreslení ve webovém klientu

Programování

Root

8.1.20

Tvorba grafů v jazyce Go

Programování

Root

4.1.20

Popis vybraných balíčků nabízených projektem Gonum

Programování

Root

4.1.20

Gophernotes: kombinace interaktivního prostředí Jupyteru s jazykem Go

Programování

Root

19.12.19

Další možnosti nabízené projektem MinIO

Programování

Root

19.12.19

Projekt MinIO: jedna z nejužitečnějších aplikací naprogramovaných v Go

Programování

Root

11.12.19

CODE Magazine ZDARMA

Programování

Microsoft Techblog

5.12.19

Testování Go aplikací s využitím knihovny GΩmega a frameworku Ginkgo

Programování

Root

28.11.19

Použití Go pro automatizaci práce s aplikacemi s interaktivním příkazovým řádkem (dokončení)

Programování

Root

28.11.19

Použití Go pro automatizaci práce s aplikacemi s interaktivním příkazovým řádkem

Programování

Root

25.11.19

Znáte Visual Studio Dev Essentials?

Programování

Microsoft Techblog

20.11.19

Dungeon Crawl Stone Soup: je libo kamennou polévku?

Programování

Root

13.11.19

Úvod do příkazu ss: zjistěte podrobnosti o síťových rozhraních

Programování

Root

13.11.19

Testování aplikací psaných v Go s využitím knihoven Goblin a Frisby

Programování

Root

13.11.19

Godot Engine napreduje v implementácii Vulkan API

Programování

LinuxExpress

13.11.19

Python překonal Javu a 10 milionů nových uživatelů GitHubu

Programování

Microsoft Techblog

13.11.19

Vývojářské novinky z konference Ignite 2019

Programování

Microsoft Techblog

7.11.19

Tvorba BDD testů s využitím jazyka Go a nástroje godog

Programování

Root

24.10.19

Brython aneb použití jazyka Python ve skriptech přímo v prohlížeči

Programování

Root

24.10.19

Programovací jazyk Go a relační databáze

Programování

Root

17.10.19

Testování webových aplikací – některé možnosti JUnit5

Programování

Root

16.10.19

Tvorba webových aplikací v Go s využitím projektu Gorilla web toolkit

Programování

Root

11.10.19

Zabbix 4.4 přichází s druhou generací agenta v jazyce Go

Programování

Root

9.10.19

Jazyk Joker: dialekt Clojure naprogramovaný v Go

Programování

Root

5.10.19

Open source a evropská politika: nesmělá systematická cesta k otevřenosti

Programování

Root

5.10.19

Kooperace mezi kódem psaným v Go a C: cgo

Programování

Root

5.10.19

Sedmdesátiny assemblerů: lidsky čitelný strojový kód

Programování

Root

5.10.19

GNOME 3.34: rychlejší Shell a vylepšení podpory Waylandu

Programování

Root

5.10.19

Productboard pořádá hackathon pro vývojáře open source

Programování

LinuxExpress

25.9.19

Oracle láká vývojáře a studenty nabídkou cloudových služeb zdarma a na neomezenou dobu

Programování

LinuxExpress

25.9.19

Prieskum vývojárov na Linuxe ukázal pár zaujímavých výsledkov

Programování

LinuxExpress

25.9.19

Znáte Azure Cost Analysis?

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Azure Rezervované Instance nově s měsíční platbou

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Rozpoznávání nálady v textu písniček bez programování

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

MS SQL Server Runtime – k vaší aplikaci

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Vyzkoušejte si Azure Face API prakticky a rychle

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Azure DevOps: Auditing, Identity, Security, Data protection…

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Azure DevTest – unikátní licencování a výhody i pro koncové uživatele

Programování

Microsoft Techblog

25.9.19

Modernizace aplikací pomocí kontejnerů – praktický workshop s PC

Programování

Microsoft Techblog